.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به علت عدم پاسخگويي مسئولان شركت ايران‌خودرو؛
درخواست شهروندان مازندراني از وزير صنايع
اين سئوال مطرح است كه چرا خودروهای ارگانهای دولتی از قبیل اداره راه ,بهداری، شرکت نفت,صدا و سیما و..., خودرو تحویل گردید اما مردم زحمتکشی که با خون دل سرمایه خود را در نمایندگی مجاز شما به حساب شما نقدا پرداخت کردند, باید خودشان از نمایندگی وجه خود را دریافت کنند؟ ...
درخواست شهروندان مازندراني از وزير صنايع

جمعي از شهروندان مازندراني با ارسال مطلبي به شمال‌نيوز ضمن ابراز نارضايتي از شركت ايران‌خودرو، از وزير صنايع درخواست رسيدگي و مساعدت را كردند.

متن كامل اين شهروندان مازندراني به شرح ذيل است:

بنام خداوند بخشنده و مهربان
خدمت وزیر محترم صنایع و معادن

با سلام احتراما به استحضار میرساند,نویسندگان وتهیه کنندگان این نامه شامل کارمندان,کارگران و حتی جانبازان و.....جمعی از افراد جامعه ای هستند که در آن با سعی و همت خود جهت سرافرازی این مرزو بوم از هیچ تلاشی دریغ ننموده اند و بر خود میبالند که در جامعه ای زندگی میکنند که در آن قانون توانمند اسلامی وجود داشته و با نوشتن این نامه اجرای قانون واحقاق حق خود را از شما مسئولان محترم دلسوز این مردم خواهانند.

امید اول آنها به پروردگار و بعد به شما مسئولان میباشد. جناب آقای وزیر,بیش از یکسال است که در یکی از نمایندگیهای مجاز ایران خودرو به شماره نمایندگی 3324 واقع در شهرستان ساری اقدام به ثبت نام تحویل فوری خودرو نموده ایم,اما با مراجعه به نمایندگی فوق جهت تحویل خودرو با پیغام زیر مواجعه شدیم: تا اطلاع ثانوی جهت تعمیرات تعطیل است:.

پس از دو الی سه هفته کسی پاسخگو نبوده تا اینکه به دفتر مرکزی ایران خودرو رفتیم ومسئول دفتر فوق اقای مهندس مبینی نمایندگی 3324 را به علت کلاه برداری تعطیل اعلام نمود.و ایشان از ما خواستند که از مسئول فروش شخصی بنام بابک خادمی شکایت کنیم.

تعداد کثیری از مردم شکایت نامه ای تنظیم کرده که این شکایت نامه با شماره پرونده 8809981513600242 و شماره بایگانی 880469 در شعبه 106 کیفری دادگستری ساری موجود است و در تاریخ 30/9/88 دادگاهی تشکیل شد ولی نه از مجرم خبری بود و نه وکیل مدافعش تمایل به توضیح داشت و از همه مهمتر هیچ حکمی به نفع مال باختکان صادر نشد و دادگاه ادامه کار پرونده را به رسیدگی بشتر موکول کرد حتی دادگاه حاضر نشد اسمی از ایران خودرو برده شود و تا همین لحظه هم با گذشت حدود 5 ماه از آخرین جلسه دادگاه, با جوابهای مبهم به بهانه استعلام از بانکهای مختلف از طرف دادگاه شعبه 106 مواجه شده ایم. تا اینجا بیشتر گله مندی از دستگاه قضائی بود اما جناب آقای وزیر, شکایت از فرد کلاهبردار انجام شد, اما شکایت و گله مندی ما از شرکت ایران خودرو بر جای خود باقیست.

ما این شکایت را خدمت شما آورده ایم تا راه گشای این مشکل باشید. جناب وزیر,گناه این مردم چیست که به نمایندگی مجازی که با تا بلوی مجاز ایران خودرو اقدام به ثبت نام خودرو کرده است, اعتماد کردند و حاصل زحمت سالهای خود از قبیل پاداش بازنشستگی,تهیه وامهای گوناگون برای خرید خودرو,فروش خودروی خود جهت تبدیل ان به مدلهای بالاتر,پول هدایای عروسی و..... را به حساب این نمایندگی ریختند.

این مردم به چه گناهی باید اقساط خودرویی را بدهند که هنوز آنرا تحویل نگرفته اند. اعتماد از این بالاتر که حتی بانک هم شماره حساب ارائه شده از طرف نمایندگی فوق را تایید کرده بود. پس باید به چه کسی یا سازمانی اعتماد کرد ؟ به شرکت بزرگ ایران خودرو با آن سابقه طولانی یا به بانک که امانت دار مردم است؟ مسئله تاسف بار تر میشود وقتی که دفتر منطقه ای(ساری) ایران خودرو خود را مقصر نمیداند.

آقای مسئول ایران خودرو ,مردم با مراجعه به نمایندگی مجازشما فریب خوردند.چطور آن موقع که این نمایندگی سود میداد برای شما نمایندگی بود اما وقتی بمدت 5 ماه کلاه برداری کرد شما متوجه نشدید و حالا که به این حال افتاده شما خود را مقصر نمیدانید؟ اگر میدانستید که این نمایندگی کلاه برداری کرده چرا بجای استفاده از تابلوی تعطیلی به علت کلاه برداری از تابلوی تعطیلی بعلت تعمیرات استفاده کردید و این پیغام تا مدتها بر روی درب ورودی نمایندگی نصب بود؟

دفتر منطقه ای محترم ایران خودرو چرا خودروهای ارگانهای دولتی از قبیل اداره راه ,بهداری، شرکت نفت,صدا و سیما (جهت ترس از رسانه ای شدن این کلاه برداری)و....به بهانه چکهای کشیده شده در وجه ایران خودرو, خودرو تحویل گردید اما مردم زحمتکشی که با خون دل سرمایه خود را در نمایندگی مجاز شما به حساب شما نقدا پرداخت کردند, باید خودشان از نمایندگی کلاه بردارتان وجه خود را دریافت کنند؟ پس نقش شما بعنوان سرپرست نمایندگی ها چیست؟

جناب آقای وزیر,با کمال احترام از جنابعالی و همکارانتان در سازمانهای مرتبط وبا عنایات مقام معظم رهبری و توجه خاص ریاست جمهور محترم و نمایندگان محترم مجلس استان مازندران خواهشمندیم به این مشکل رسیدگی گردد تا دعای خیر این مردم پشتوانه محکمی برای سعادت شما و عزیزانتان باشد.پشاپیش از مساعدت آن مقام مسئول کمال تشکر و امتنان را داریم. • ضمنا یکی از فیشهای پرداختی ضمیمه میبا شد با تشکر رونوشت: 1-دفتر مقام معظم رهبری 2-دفتر ریاست جمهوری 3-رئیس محترم قوه قضائی 4 نماینده محترم ساری


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 ارديبهشت 1389
قبلا هم عرض کردیم ، بعد از شهید بهشتی قوه قضایئه ایران اسلامی هم شهید شد...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.